Zo slaagt een doeltreffende klantenbinding
Vervul met cadeaubonnen de wensen van uw klanten.
Maak van nieuwe klanten loyale terugkerende klanten en creëer zo positieve associaties met uw merk. Met het gebruik van cadeau- en universele cadeaubonnen kan u een duurzame klantenrelatie opbouwen en de klanttevredenheid op lange termijn verhogen.
Met onze universele cadeaubon hebben uw klanten bovendien de keuze uit de populairste aanbieders van cadeaubonnen en het juiste cadeau voor elke gelegenheid. Er is een geschikte bon voor elke doelgroep en elke leeftijd.
Er zijn veel momenten waarop u cadeaubonnen kan gebruiken in uw communicatie met klanten:
Uw klanten kunnen de cadeaubon van hun keuze op uw loyaliteitsplatform selecteren en ontvangen deze binnen enkele seconden per e-mail.
Met dit aanbod creëert u niet alleen een uitstekend loyaliteitsprogramma, maar ook een eersteklasservice die uw klantenbinding blijvend zal versterken.
Realiseer in een keer een langdurige klantenbinding en een effectieve klantenwerving met behulp van de cadeau- en universele bonnen:
Efficiënte klantendienst:
Gebruik de cadeaubonnen in de klantendienst, bijvoorbeeld bij klachtenmanagement, waardoor enerzijds loyale klanten worden beloond en anderzijds ontevreden klanten tot tevreden klanten worden gemaakt.
“Klanten werven klanten”:
Gebruik bonnen om nieuwe klanten te werven: uw loyale bestaande klanten ontvangen aantrekkelijke cadeaubonnen als beloning wanneer ze een nieuwe klant werven.
Individuele reclamecampagnes:
Organiseer met de cadeaubonnen succesvolle reclamecampagnes: bijv. klanten ontvangen bovenop de aankoop van een product een cadeaubon.